YLA Lifestyle & Wol webwinkel

zaterdag 26 april 2014

Haak me Wild !!!

Hallo lieve haaksters.
Graag wil ik jullie het een en ander vertellen over ons haakproject dat we in onze Facebook haakgroep "Haak me Gek" begin April zijn gestart.

We hebben een eigen concept bedacht onder de naam "HAAK ME WILD"

De bedoeling van Haak me Wild is, begin in een groepje van 8-10 personen met een eigen project.
Stuur na 14 dagen het project op naar een voor jou toegewezen adres binnen je haakgroepje.
Vervolgens ontvang je zelf een project van één van de personen uit jou haakgroep waar je een stukje aan kunt haken..... Dit herhaalt zich 8-10 keer binnen je eigen groep. Uiteindelijk krijg je na 16-20 weken je eigen project weer thuisgestuurd door de laatste persoon die aan jou project heeft gewerkt.

Nu komt de VERRASSING!!!!!
Het project waar je zelf mee begonnen bent is uitgegroeid tot ?????????

We zijn begin April gestart met 4 groepen. De 5e gaat aankomend weekend van start!

We hanteren 2 regels in dit concept: Na de 1e ronde GEEN foto's meer plaatsen, en budget om de verzendkosten te betalen.

Inmiddels hebben de 4 gestarte groepen hun foto van het begin van de projecten mogen plaatsen in Haak me Gek en hiervan wil ik er een aantal met jullie delen.




Er zullen nog meer foto's volgen!

Je kunt je nog aanmelden. Kijk daarvoor op onze Facebook groep Haak me Gek.

Voor nu wens ik jullie een fijn haakweekend.

Groetjes,
Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten