YLA Lifestyle & Wol webwinkel

zondag 3 maart 2013

Gehaakte hartjes!


Met de lente in aantocht zijn we weer met vrolijke kleurtjes in de weer. Met een hartjes patroon van Karin aan de Haak ben ik aan de slag gegaan. Na het haken van een voor en achterkant heb ik de hartjes opgevuld. Vervolgens wat opgeleukt met versiersels!

En tadaaaa dit is het resultaat:



Deze hartjes zijn inmiddels af en hangen in een vaas met takken in de woonkamer. Maar uiteraard ben ik nog niet klaar. Er zijn nog meer hartjes in de maak :)



Voorlopig vermaak ik me dus prima! Karin, bedankt voor het handige en duidelijke patroon!

Groetjes,
Yvonne

5 opmerkingen:

  1. Oh wat zijn ze leuk! Dank je wel voor het linkje, nu kan ik ze ook proberen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een goed idee.
      en ze zijn prima te doen!! leef je uit haha.

      Gr. Yvonne

      Verwijderen
  2. Heel leuk en vrolijk

    Groetjes Berber

    metsmaakgehaakt.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lotte,

    dank je wel voor je verrassings evelop! Je hebt leuke bloemetjes voor me gehaakt. Ik zal volgende een fotootje op mn blog zetten en ik kom je gezellig volgen.
    Tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed te horen dat de envelop veilig is aangekomen :) leuk dat je ons nu volgt!

      Verwijderen